Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Առաջին ուսումնական շրջան. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր

1․ Գրիր սեպտեմբերից առ այսօր կատարած ամենահետաքրքիր ուսումնական նախագծի, աշխատանքի մասին, տեղադրիր նաև հղումը:

Ինձ շատ է դուր է եկել,  երբ մենք դիտում ենք ֆիլմեր և հետո դասարանում քննարկում։

2․ Մայրենի լեզվի ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել, առանձնացրու քեզ դուր եկած առաջադրանքը։

Կատրել եմ ֆլեշմոբի առաջադրանքները, ինձ դուր է եկել նկարները որոնք պետք է գուշակենք թե ի՞նչ դարձվածք է։

3․ Սեպտեմբերից մինչև հիմա քանի՞ գիրք ես կարդացել, թվարկիր, անպայման նշիր հեղինակի անունը։ Կցիր նաև այդ գրքերի մասին քո բլոգում գրած պատումները։

Քոմոդո վիշապը

Արկածասեր քառյակը Գաղտնի աշխարհը Դիլիջանի անտառներում։

Թոմ Սոյերի արկածները

4․ Առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում ի՞նչ բանաստեղծություններ ես կարդացել, թվարկիր դրանք և ներկայացրու քեզ ամենից շատ դուր եկածը, հիմնավորիր ընտրությունդ։

Զահրատի բանաստեղծությունները,  Համո Սահյան Մայրամուտ, Հայաստան ասելիս, Աշուն

Հայաստան ասելիս

5․Ո՞րն է յս չորս ամսվա ընթացքում քո գրած ամենահետաքրքիր շարադրությունը։

Մտքերի ուժը

Թող մայրամուտը մի քիչ երկարի

6․ Այս ընթացքում ի՞նչ հաջողություններ ու ի՞նչ դժվարություններ ես ունեցել, ի՞նչ ես սովորել, ի՞նչն ես կարևորում։

Ժամանակ քիչ եմ տրամադրում գիրք կարդալուն։

7․Քո կարծիքով, ծնողներիդ (մայրիկի կամ հայրիկի) կարծիքով ինչպե՞ս ես աշխատել առաջին ուսումնական շրջանի ընթացքում։

Աշխատել եմ լավ, բայց հաջորդ կիմասամյակ ավելի լավ կաշխատեմ։

8. Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։ Հարցեր չունեմ։

9․ Ի՞նչ առաջարկներ ունես երրորդ ուսումնական շրջանի համար։

Դեռ չեմ մտածել։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով